Brezplačen MindManager spletinar konec aprila – konsistentna preglednost opravil

 


MindManager – kako se ne izgubiti v množici dnevnih opravil in kako prihraniti čas za pomembna opravila

 

Sreda, 27.04.2016, 15:00 – 16:00 – prijavite se!

Se sprašujete kako lahko prihranite/pridobite nekaj dodatnega delovnega časa? MindManager s svojimi funkcijami olajša marsikatero opravilo in vam “podari” dodaten čas:

  • pri načrtovanju dnevnih opravil, zase in za skupino,
  • pri določanju in spremljanju prioritet,
  • pri določanju in spremljanju aktivnosti na projektih,
  • pri analiziranju rezultatov in poročanju.

(In še za najbolj radovedne. Na vašo željo vam pokažemo kako si s pomočjo Excela in MindManagerja ustvarite dinamičen koledar – vključevanje dela prostih dni in vikendov. Povprašajte!!!)

Bodite učinkoviti – povečajte lastno učinkovitost in učinkovitost delovnih skupin.