Izpostavljeno (arhiv)

MindManager 2019

MindManager Enterprise 2019

(dobre zgodbe za 2019*)

Preizkusite (polna funkcionalnost; 30dni).

Povprašajte za posebne cene in naročila @RMC.

 

Zajemanje Slik Urejanje Videa Priprava Predavanj
Snagit Camtasia Relay
Snagit Relay

(dobre zgodbe za 2019*)

Preizkusite (polna funkcionalnost; 30dni).

Povprašajte za posebne cene in naročila @RMC.

* preko povezav boste dostopali do zgodb na straneh https://mindjet.com in https://techsmith.com

suo

suoPoslanstvo, vizija, vrednote in strateški cilji podprti z razvojnimi projekti ter akcijskimi načrti tvorijo strateško mapo razvoja.

Samo z jasno opredeljeno poslovno strukturo in z opredeljenimi poslovnimi vrednostmi lahko sodobna orodja informacijske tehnologije oblikujejo dodano vrednost v procesu sprejemanja poslovnih odločitev.

Jasno definirano poslovno okolje, poslovni cilji in merljivo opredeljena strategija.


Ustvarjate organizacijo, ki:

  • ima sodelavce z jasno vizijo, ki jo uspešno dopolnjujejo in prenašajo na sodelavce;
  • ima sodelavce, ki poznajo poslanstvo organizacije in uspešno izkoriščajo razlikovanje organizacije od konkurence;
  • ima strateške cilje, ki so jasni in so skupni vsem programom;
  • dobro izrablja trenutne zmogljivosti in denar vlaga v nastajajoče priložnosti;
  • dobro pozna sedanje zmogljivosti in ve, katere zmogljivosti bodo potrebne za izrabljanje bodočih priložnosti;
  • načrtno in stalno gradi sposobnosti za izrabljanje bodočih priložnosti;
  • skrbno izbira programe in strateška poslovna področja;
  • strategijo skrbno uresničuje preko strateške mape razvojnih kazalnikov?

Verjetnost uresničitve vaših ciljev v sodelovanju z nami je velika, ker naše poslovne rešitve v ospredje postavljajo:

  • iskanje vzvodov doseganja strateških ciljev;
  • spremembe, ki so skrbno načrtovane in so za njihovo izvedbo pravočasno pripravljene kadrovske in druge zmogljivosti;
  • dobre prakse in izkušnje uspešnih podjetij v svetu;
  • inovativnost pri razvoju proizvodov/storitev in procesov.
iStock_000009043168XSmall

iStock_000009043168XSmallSistematičen pristop pri oblikovanju poslovnih rešitev predstavlja nujen predpogoj za učinkovito izkoriščanje moči sodobnih informacijskih orodij.

Prepoznavanje prihodnosti in napovedovanje gibanj poslovnih veličin postane vsakdanje delo snovalca ter uporabnika sodobno zasnovanega sistema za učinkovito upravljanje poslovne uspešnosti.

Uravnoteženost razvoja – optimalno razmerje med kratkoročnimi in dolgoročnimi cilji.


Zapolnjevanje_vrzel

Za kreativne!!! Bodite med prvimi!

MindManager 2019 omogoča učinkovito podporo sestankom, snovanju konceptov in razvoju idej, viharjenju možganov (angl. brainstorming), urejanju delovnega okolja in upravljanju projektov ter posredovanju rezultatov doseženega dela.

Novosti MindManager 2019

  • Priprava interaktivnih map, grafikonov in diagramov,
  • Učinkovitejše procesiranje in organiziranje informacij,
  • Izboljšana strukturiranost in preglednost načrtov ter projektov,
  • Enovit vpogled v celoto in hkrati v podrobnosti ter
  • še mnogo več; sledite povezavi!

Od sedaj tudi za manjše delovne/projektne skupine (5-9).

Novosti MindManager Enterprise 2019

  • Izboljšana SharePoint povezljivost,
  • Izboljšan Gantt Pro in
  • plus še vse novosti MindManager; sledite povezavi!

Povprašajte za veljavne (posebne) cene in naročila @RMC.

 

Najavljamo brezplačen spletinar. Ponedeljek, 26. februar 2018, 15:00÷16:00
(z odgovori in razpravo ob koncu)

“Učinkovit in strukturiran pristop k členitvi (projektnega) dela II”

(“Creating a Work Breakdown Structure (WBS) in MindManager”)

“Kako zgraditi strukturo razčlenitve dela? Kako poiskati pravo izhodišče z MindManager? Kako izpostaviti pomembno in kako se izogniti podrobnostim? Katere koristne funkcije in možnosti za vizualizacijo v MindManager podpirajo oblikovanje dobrega strukturiranega načrta?


Zelo koristno! Morda si za uvod še pred tem ogledate posnetek januarskega spletinarja (60min).

“Učinkovit in strukturiran pristop k členitvi (projektnega) dela I”

(“Don’t Fear the Breakdown: Empowering Your Projects with a WBS – Work Breakdown Structure”)

“PMBOK®, splošno sprejeta biblija vodij projektov po vsem svetu, opredeljuje strukturo členitve dela (WBS) kot kritično stopnjo v kateremkoli projektnem načrtu. Nosilcem pomaga pri oblikovanju zavez znotraj ekipe in pri postavljanju temeljev za uspeh.”

“Kolikokrat ste začeli projekt, tako da ste odprli Microsoft Project in takoj začeli vnašati naloge v linearni seznam, … , na koncu pa ostali z neuravnoteženimi timi, zgrešenimi mejniki, zakasnitvami v projektih, … . Vse to so ovire, ki jih lahko presežete s sistematičnim pristopom.”

iStock_000006840335XSmall

Poglobljene analize analitikov v oddelkih kontrolinga ter hitri in jasni pregledi za management na vseh nivojih nekega sistema.

Sodobna in celovita platforma za načrtovanje, nadzor in analize ter poročanje podpira uporabnike pri izvajanju kompleksnih analiz in pri proučevanju trendov ter napovedovanju prihodnjih gibanj.

dobre poslovne rešitve & prava tehnologija => pravočasne in premišljene odločitve


Ustvarjate organizacijo, ki:

  • ima management, ki ve, da je poslovanje odvisno od pravočasnih in pravilnih odločitev;
  • ima vodje, ki se odločajo na osnovi pravočasnih in točnih informacij in ki poznajo metode odločanja ter s tem povečujejo verjetnost in pravočasnost odločitev;
  • ima sistematično zasnovan poročilni sistem na osnovi potreb in ne samo na osnovi razpoložljivih informacij;
  • ima cenovno učinkovit poročilni sistem, katerega stroški oskrbovanja z informacijami so minimalni, ker maksimalno izrablja možnosti sodobne informacijske tehnologije;
  • ima sistem v katerem planerji in analitiki v oddelkih kontrolinga ne porabljajo časa samo s pripravo podatkov temveč nudijo pomoč vodjem pri odločanju?

Verjetnost uresničitve vaših ciljev v sodelovanju z nami je velika, ker:

  • dobro poznavanje virov podatkov in metod poslovnega odločanja vgrajujemo v vse naše poslovne rešitve za podporo vodenja;
  • uporabljamo sodobno multidimenzijsko podatkovno tehnologijo OLAP za pripravo podatkovnih struktur in izdelavo poročil;
  • smo vztrajni pri premagovanju težav, ki se pojavljajo pri iskanju najboljših rešitev.
Zakaj_SO

Zakaj_SOSistem stalnih izboljšav zahteva dobre upravljalske prakse in disciplino načrtovanja.

Če je samoocenjevanje nalog in rezultatov organizacije celostno, periodično in sistematično, si organizacija zagotavlja redno merjenje lastne uspešnosti in si postavlja izhodišča ponavljajočega/stalnega prepoznavanja možnih izboljšav.

Redno samoocenjevanje je del koncepta holističnega upravljanja s kakovostjo.


Ustvarjate organizacijo, ki:

  • razvija izdelke ter storitve z lastnostmi in na način, da so kupci pripravljeni več plačati vam kot vaši konkurenci;
  • ima program izdelkov ter storitev, katerih inovativnost se kaže v visoki dodani vrednosti na zaposlenega;
  • gradi uspeh na znanju in sistematičnem spodbujanju inovativnosti vseh zaposlenih;
  • v procesu upravljanja znanja kontinuirano pridobiva in izkorišča znanje vseh zaposlenih;
  • vse zaposlene kontinuirano spodbuja k dajanju predlogov za izboljšave izdelkov/storitev in procesov;
  • proces dajanja predlogov sistematično usmerja in nagrajuje;
  • racionalizira delo in pri zbiranju ter pri obravnavi predlogov za novosti ter izboljšave uporabljate sodobno informacijsko in komunikacijsko tehnologijo?

Verjetnost uresničitve vaših ciljev v sodelovanju z nami je velika, ker naše poslovne rešitve v ospredje postavljajo:

  • iskanje vzročno-posledičnih razmerij ključnih poslovnih veličin;
  • iskanje pogojev kontinuiranega uvajanja inovativnosti;
  • uvajanje upravljanja procesov z znanjem;
  • spodbujanje inovativnosti s skupinskim delom;
  • uporabo tehnik za spodbujanje ustvarjalnosti;
  • zbiranje in uresničevanje predlogov za izboljšave pri vseh zaposlenih.

 

  • Vpogledi prioritet,
  • Pametni filtri,
  • Vpogledi urnikov,
  • Čarovnik nadzornih plošč,
  • Orodja za podporo strateškemu upravljanju (12 novih vzorcev),
  • Objavljanje in distribucija interaktivnih predstavitev,
  • Razširjeno upravljanje z datotekami (Dropbox, OneDrive),
  • Izboljšana podpora projektnemu vodenju in
  • še mnogo več.

 

Sledite povezavi za predstavitev novosti.

illustration-Converted

illustration-Converted
Že po prvem samoocenjevanju je mogoče začeti oblikovati sistematično zasnovan pristop k vzpostavljanju sistema stalnih izboljšav.

Močna podpora pri prioritetnem razvrščanju ter izboru predlogov izboljšav in pri pretvorbi predlogov v projekte, ki imajo opredeljen akcijski načrt, nosilce ter dinamiko izvajanja.

Vključevanje vseh zaposlenih v proces oblikovanja akcijskega načrta na poti odličnosti.


Ustvarjate organizacijo, ki:

  • redno izvaja samoocenjevanje po modelu poslovne odličnosti EFQM in s sistematičnim pregledom išče področja možnih izboljšav;
  • svojo uspešnost meri z ocenjevanjem dejavnikov in rezultatov po modelu poslovne odličnosti;
  • v ocenjevanje vključuje širok krog sodelavcev;
  • o doseženih rezultatih in o ukrepih za nadaljnja izboljšanja obvešča vse sodelavce
  • se usmerja v doseganje odličnih rezultatov pri zagotavljanju kakovosti, cenah, hitrosti dobav, prilagodljivosti in inovativnosti;
  • ima sodelavce z jasnimi cilji, s katerimi se istovetijo in imajo odlično znanje ter poznajo svoje ključne kompetence;
  • redno primerja svojega poslovanja z najboljšimi;
  • promovira in udejanjajo kulturo stalnega napredovanja;
  • ima organizacijsko kulturo, ki spodbuja prenašanje znanja in odgovornosti preko vseh nivojev;
  • je usmerjena k strankam ter povezana z vsemi deležniki – uporabnik, zaposleni, dobavitelji, širša skupnost, lastniki kapitala;
  • sistematično deluje na odpravljanju vseh aktivnosti, ki ne prinašajo dodane vrednosti;
  • se zaveda pomembnosti kakovosti življenja zaposlenih;
  • vzpodbuja iskanje predlogov in novih pristopov ?

Verjetnost uresničitve vaših ciljev v sodelovanju z nami je velika, ker:

  • model odličnosti razumemo kot najbolj celovit in hkrati splošen okvir poslovanja, ki je primeren za holističen pregled rezultatov in procesov;
  • presoje poslovanja po modelu ne razumemo kot ocenjevanje poslovanja temveč kot proces načrtovanja izboljšav;
  • prizadevanje za pridobitev čim višje ocene razumemo kot način merjenja napredka;
  • uporabljamo metodologijo, ki jo dopolnjujejo najboljše prakse in jo dopolnjujejo praktične metode za trajnostni razvoj podjetja na vseh področjih;
  • uporaba rešitve zagotavlja načrtovanje sprememb in zato je pripravo potrebnih zmogljivosti enostavnejša;
  • metodologija omogoča primerjavo podjetij znotraj skupine ali z najboljšimi v svetu;
  • je z uporabo metodologije strategija razvoja razumljivejša in učinkovitejša za vsako podjetje.